2016. szeptember 6., kedd

Díjakat kapott a blog!!:)


Örömmel tudatom veletek,hogy a blog két díjat is kapott! Már régebben,de most szántam rá időt és készítettem egy bejegyzést hozzá. Köszönöm azoknak akiktől kaptam őket! Sokat jelentek nekem. Így tudatosul bennem,hogy nem hiába írok blogot nektek.

Első díj: Megkaptam a hónap blogja díjat!!! 



Második díj: 

Köszönöm a díjat,amit Krisztina Sárosi-tól kaptam!
Szabályok:
1.Köszönd meg a díjat,és tedd ki,hogy kitől kaptad!
2.Küld tovább a díjat
3.Tedd ki a plecsnit,jól látható helyre,úgy hogy 
az én blogomra vezessen
4. Írj le 10 tényt magadról :) 

Tények rólam: 

  • Szeptember 12-én van a szülinapom és 19 éves leszek ebben az évben.
  • 3 testvérem van.
  • Nincsen házi állatom.
  • Egészségügyi suliban tanulok és a jövőben fősulira szeretnék menni.
  • Az életem részese lett 4+1 őrült akit úgy hívnak Kendall Schmidt,Logan Henderson,James Maslow+Dustiin!
  • Imádok napi szinten edzeni itthon,péntekenként pedig edzőteremben
  • utálom a pókokat
  • Szeretem a romantikus filmeket és a vígjátékokat
  • Régen gitározni tanultam tartott bő 2 évig
  • A blogolás tesz boldoggá :) A blog olvasói pedig a családommá nőtték ki magukat.
A díjat tovább adom ennek a blognak : http://love-me-heffrondrive.blogspot.hu/ ♥ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése